Peittoaako Nokia-areena legendaarisen FC Barcelonan Spotify Camp Noun tai NHL-joukkue Los Angeles Kingsin ja NBA-seurojen Los Angeles Lakers ja Los Angeles Clippers kotiareenan Staples Centerin, joka tunnetaan nykyisin Crypto.com Arenana.
Kolmikko on finalistina maailmanlaajuisessa TheStadiumBusiness Awards 2022 -kisassa
Vuodesta 2010 lähtien järjestetyssä TheStadiumBusiness Awardsissa huomioidaan johtajuuteen ja innovaatioihin liittyviä saavutuksia urheilutilojen hankinnassa, toiminnassa ja hallinnoinnissa.
Tänä vuonna kilpailussa jaetaan palkintoja yhdeksässä kategoriassa. Nokia-areenan kategoriassa ”Sponsorship, Sales & Marketing” on mukana kova kuusi stadionia ja areenaa. Voittaja selviää 5. heinäkuuta Manchesterissa.
Nokia Arenan myyntijohtaja Elina Tikkakoski on otettu finaalipaikasta.
– Jännittävää nähdä, miten kisassa käy. Nokia Arena ei voisi painia enää tätä raskaammassa sarjassa, kun katsotaan muita finalisteja. Otimme tiedon vastaan totta kai suurella ilolla ja ylpeydellä. Tämä on viimeistään vahvistus sille, että olemme todellinen maailmaluokan tapahtumapaikka. Toki kaikki, jotka ovat ehtineet areenalla vierailla, ovatkin saaneet sen jo omin silmin todeta ja kokea, Tikkakoski toteaa tiedotteessa.