Pirkanmaan hyvinvointialueelle uusi brändi – "Alabrändeinä säilytetään Tays ja Pirkanmaan pelastuslaitos"

Pirkanmaan hyvinvointialueen aluehallitus käsittelee 27. kesäkuuta pidettävässä kokouksessa muun muassa uutta brändiään. Uutta brändiä on valmisteltu kevään aikana.

– Brändin tavoitteena on erottautua alan muista alan toimijoista ja toisaalta luoda yhdistävä ja tunnistettava kokonaisuus koko maakunnan alueella olevista palveluista ja toiminnoista. Sitä tuetaan yhtenäisellä visuaalisella ilmeellä, mutta se ei ole pelkkä logo tai slogan, esityslistalla kerrotaan.

Uuden brändin päälinjaukset ovat esityslistaan mukaan seuraavat:

Kattobrändi on Pirkanmaan hyvinvointialue. Alabrändeinä säilytetään Tays ja Pirkanmaan pelastuslaitos. Niiden ilmettä ja viestinnän sävyä yhdenmukaistetaan hyvinvointialueen ilmeen kanssa ja logon rinnalla käytetään hyvinvointialueen nimeä.

Hyvinvointialueen logo on tekstilogo. Slogania ei esitetä tässä vaiheessa otettavaksi käyttöön.

Pirkanmaan hyvinvointialueen tavoitemielikuva on olla hyvin pirkanmaalaisuuteen yhdistettävällä tavalla rohkea, helposti lähestyttävä, lämmin, mutkaton ja valoisa.

Työnantajabrändiin syvennytään yhdessä henkilöstön kanssa syksystä lähtien.

Uusi ilme on tarkoitus ottaa käyttöön asteittain elokuun aikana. Uuden ilmeen sovelluksia tuottaa kesäkuusta lähtien virkatyönä hyvinvointialueelle siirtyvistä ja valmisteluorganisaation viestinnän ammattilaisista muodostettu visuaalisen ilmeen työryhmä, johon kuuluu graafinen suunnittelija.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut