Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Tampereen Stockmannilla tuplajuhlat... ja uudistus etenee – "Kisat osuvat onnellisen sattuman kautta samaan aikaan..."

Kauppa: Stockmann on 160-vuotias, Tampereen tavaratalo 65-vuotias. Näin juhlat näkyvät Tampereella.

Stockmann viettää 160-vuotisjuhliaan koko vuoden ja etenkin helmikuussa.

Juhlavuosi näkyy tietenkin myös Tampereen Stockmannilla, jossa käynnistyy 12. helmikuuta seuraavan viikon lauantaille jatkuva juhlaviikko.

– Juhlaviikon kantavana ajatuksena on asiakkaiden ilahduttaminen erilaisten pienten ohjelmanumeroiden kautta sekä tuoda esiin tavaratalon erilaisia palveluja muun muassa muodin, kosmetiikan ja ompelun ammattilaisten tekeminä, tavaratalojohtaja Niina Suikki-Ndoye linjaa.

Hänen mainitsemansa asiat kuuluvat koko Stockmann-divisioonan strategian uudistukseen, Konserni keskittyy asiakaskeskeisyyteen, palveluun ja asiakaskokemuksen parantamiseen.

Elämyksellisyys ja tapahtumallisuus ovat myös vahvoja painopisteitä. Tapahtumallisuus näkyy juhlaviikolla ja lisääntyy jatkossakin, Suikki-Ndoye kertoo.

– Aloittelimme sitä jo viime vuonna. Hyvä esimerkki ovat kosmetiikkaosastomme yhteistyössä alan brändien kanssa järjestämät asiakasillat, joissa pääsee tutustutaan brändeihin paremmin. Lisäksi järjestämme erilaisia muotiin ja muotipalveluihin liittyviä tapahtumia asiakastilassamme ja osastoilla, hän sanoo.

Tampereen Stockmannilla on tuplajuhlavuosi, sillä 8. huhtikuuta tulee kuluneeksi 65 vuotta siitä, kun Stockmann avattiin kaupungissa.

Tavaratalojohtaja Niina Suikki-Ndoyen mukaan juhlat ovat toukokuussa juhlaviikonlopun merkeissä.

Juuri toukokuussa Tampereella on ekstramäärä ihmisiä, sillä 13.-29. toukokuuta järjestettävät jääkiekon miesten MM-kisat tuo hurjan määrän kisaturisteja kaupunkiin.

– Kisat osuvat onnellisen sattuman kautta samaan aikaan meidän juhliemme kanssa, Suikki-Ndoye naurahtaa ja toteaa Stockmannin haluavan osallistua kisahulinaan.

Tampereen Stockmannia uudistettiin viime vuonna, kun naisten muodin tuotteet keskitettiin toiseen kerrokseen, naisten jalkinevalikoima ja urheiluosasto siirtyivät lähemmäs toisiaan kantatalon katutasoon ja luonnonkosmetiikkaosastoa kehitettiin.

Hiljattain valmistui koruosaston pieni remontti ja laukkupuolelle tuli uusi laukkubrändi NO/AN.

– Pian kodin osastolle saadaan ruotsalainen sisustusbrändi Cooee, jonka tulo liittyy My Favourites -konseptiin. Myöhemmin elokuussa Tampereenkin Stockmannille tulee Iittalan erikoiserä kuparinvärisiä Aalto-maljakoita, tavaratalojohtaja Suikki-Ndoye paljastaa.