"Niillä tiedoilla, joita me silloin saimme, olisi päätös nyt sama" – Nimisponsorin valintapäätöstä on jo käyty kriittisesti läpi, vakuuttaa areenan toimitusjohtaja

Uros Groupin konsernijohtaja Jerry Raatikaisella oli vielä pilke silmäkulmassa, kun areenan nimi julkistettiin tiedotustilaisuudessa maaliskuussa 2020. Pekka Ruissalo/Tamperelaisen arkisto
Petteri Mäkinen

Petteri Mäkinen

Tampereen uuden areenan toimitusjohtajan Marko Hurmeen mukaan päätösprosessia, jossa Uros valittiin pääsponsoriksi, on jo ehditty katsoa kriittisesti myös areenayhtiön sisällä. Yhtiön omien selvitysten lisäksi päätöksen tekemisessä käytettiin myös ulkopuolista apua.

– Kaikesta huolimatta niillä tiedoilla, joita me silloin saimme, olisi päätös nyt sama.

Tamperelainen uutisoi areenan nimisponsorisopimuksen irtisanomisesta aamupäivällä.

Toimitusjohtaja Marko Hurmeen mukaan Uroksen antamat vastaukset eivät tyydyttäneet.

Areenasta käytetään toistaiseksi nimeä Tampereen Kannen areena. Hurmeen mukaan yhteydenottoja halukkailta nimisponsoreilta on jo tullut.

– Kuuntelemme yhteydenotot ja päätämme asian rauhassa. Olisi tietysti mukana, jos löytyisi sellainen taho, joka tuo mukanaan lisäarvoa areenan toimintaan.

Kommentoi

Uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut