Eppu Normaali hankki aition Tampereen uuteen areenaan – "Onhan se viimeisen päälle mahtavaa"

Kohta on mahdollisuus katsoa jääkiekkoa Tampereen jättihallissa Eppu-aitiosta käsin. SRV/Libeskind/Tomorrow
Pekka Ruissalo

Pekka Ruissalo

Eppu Normaali on yhteistyössä pitkäaikaisten yhteistyökumppaneidensa PR- ja tuotantoyhtiö ProPromotion Oy:n ja fanituotteista vastaavan Backstage Rock Shopin kanssa hankkinut Tampereelle joulukuussa avautuvasta Uros Live -areenasta 22 hengen aition. Aitiosta on suora näkymä ottelutapahtumissa jäälle ja konserteissa lavalle.

Eppu-aitioksi nimetyssä aitiossa voi areenatapahtumien yhteydessä päästä historiamatkalle Eppu Normaalin uran vaiheisiin. Aition seinävitriineissä on esillä uniikkia bändirekvisiittaa 45-vuotiselta uralta. Itsensä voi myös kuvauttaa Eppu-rekvisiitan ympärillä.

– Onhan se viimeisen päälle mahtavaa, että on nimikkoaitio areenalla, vaikka taitaa käydä niin, ettei itse sitä juurikaan pääse käyttämään. On sen verran merkittäviä ja kysyttyjä tapahtumia tulossa, että tiputaan varauslistan hännille, kommentoi tiedotteessa Eppu Normaalin kitaristi ja Akun Tehtaan tuotantopäällikkö Juha Torvinen.

Aitiota vuokrataan niin yksityisille kuin yrityksille. Tilaan voi vaivatta tilata myös tarjoilut ja Eppu Normaali -aiheiset, vain aitiovieraita varten tuotetut asiakaslahjat.

– Yhteinen aitio Suomen parhaalla areenalla hyvien yhteistyökumppaneiden kanssa, mikäs sen hienompaa! Eppu-aitio tulee olemaan varmasti yksi mieleenpainuvimmista vip-tiloista tässä maassa, sanoo Backstage Rock Shopin toimitusjohtaja Matti Lehtonen.

Eppu-aitiota voi varata kokouskäyttöön myös silloin, kun areenassa ei ole tapahtumia.

– Aitioehdotus tuli areenan aloitteesta, kun teimme yhteistyötä ensimmäisten tapahtumalanseerausten tiimoilta. Asia herätti kiinnostukseni ja mietin, millainen aitiokonsepti yleisöä erityisesti kiinnostaisi. Sparrailin aiheesta Eppu Normaalin kanssa. Tämän pohjalta syntyi Eppu-aitio. Saimme mukaan myös kolmannen kumppanin Backstage Rock Shopin täydentämään kokonaisuutta. Aitiovierailunkin kuuluu olla elämys uudessa areenassa, kommentoi ProPromotion Oy:n toimitusjohtaja Taija Holm.

Kommentoi

Uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut