Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Keskusta-alueen ruokakauppa palkittin ensimmäisenä pikkukauppana olutosastostaan – Alkuvuoden aikana myyty jo yli 500 erilaista olutta

K-Market Vellamonkatu on saanut Suomen ensimmäisenä K-Markettina Suomen Olutseuran ja Olutpostin myöntämän diplomin.

Diplomi luovutetaan tunnustuksena laadukkaasta olutosastosta ja esimerkillisestä työstä olutkulttuurin parissa.

Suomen Olutseura ja Olutposti ovat aiemmin myöntäneet diplomin kymmenelle olutosastolle, jotka kaikki sijaitsevat hyper- tai supermarketkokoluokan kaupoissa.

– Olemme panostaneet laadukkaaseen olutosastoon jo pitkään. On hienoa, että pienellä lähikaupalle myönnetään tunnustus tehdystä työstä ja meidät huomioidaan valtakunnallisesti. Meillä on alkuvuoden aikana myyty yli 500 erilaista olutta ja panimoiden määrä ylittää 100 rajan reilusti. Erittäin ylpeitä olemme alkoholittomien tai vähän alkoholia sisältävien oluiden laajasta valikoimasta. Meiltä löytyy paljon sellaisia oluita ja panimoita, joita ei muualta Tampereelta löydy. Olemme luoneet pienen olutkaupan K-Marketin sisälle, kertoo kauppias Mikko Valtonen tiedotteessa.

Olutosaston valikoima vaihtuu viikoittain. Myös asiakaskokemukseen on panostettu laittamalla olutosastolle puujäljitelmälattia.

– Asiakkaina olutharrastajien määrä on kasvanut ruokakaupoissa kasvanut. He erottuvat asiantuntevina ja aktiivisina ja tunnistavat valikoimissamme olevat panimot kotimaasta ja ulkomailta. He tutkivat myös paljon oluiden arvosteluja sovelluksista ja käyttävät aikaa valintojen tekemiseen, kauppias jatkaa.