Lentsikkaruoasta lohtua reissupuutteeseen? – myös mustikkamehun kauppaaminen leviää Suomessa

Taste of Finnair -ateriakokonaisuudet ovat saaneet inspiraatiota Finnairin businessluokan aterioista. Finnair
Jussi Vehkasalo

Jussi Vehkasalo

Finnair ja K-ryhmä laajentavat Taste of Finnair -tarjontaansa ja tuovat Finnairin lennoilta tutun mustikkamehujuoman yli 300 K-ryhmän ruokakauppaan joulukuun aikana. Samalla Taste of Finnair -valmisaterioiden myynti laajenee kymmeneen uuteen K-ryhmän kauppaan 3. joulukuuta. Aterioista saa jatkossa pääkaupunkiseudun lisäksi myös Tampereelta, Turusta, Hämeenlinnasta ja Porvoosta.

– Mustikkamehua on tarjoiltu Finnairin lennoilla vuodesta 2014, ja sitä on nautittu jopa miljoona litraa vuodessa, kertoo Finnair Kitchenin toiminnasta vastaava johtaja Marika Nieminen Keskon tiedotteessa.

Vantaalaisen K-Citymarket Tammiston kauppias Kimmo Sivosen ja Finnairin käynnistämä idea on tiedotteen mukaan toiminut hyvin. Lentoaterioiden ja -mehun maankamaralla tarjoamisen taustalla on koronapandemian tuoma poikkeustilanne Finnairilla.

– Joulukuun laajentumisen ansiosta voimme nyt työllistää kolmesta viiteen henkilöä lisää Finnair Kitchenissä, Nieminen jatkaa.

Taste of Finnair -ateriakokonaisuudet ovat saaneet inspiraatiota Finnairin businessluokan aterioista. Tuotevalikoimaa kehitetään koko ajan ja menu vaihtuu tasaisin väliajoin.

Kommentoi

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut