200-vuotias firma kasvatti korona-aikana nettikauppaansa 747 prosentilla – Taustalla muun muassa kangasmaskit ja ilmaiset kotiinkuljetukset

200 vuotta täyttävä Finlayson kasvatti myyntiään 747 prosentilla verkkokaupassa korona-aikana.

Koronaviruksen aiheuttama poikkeustila sulki Finlaysonin kaikki yli 25 myymälää eri puolella Suomea. Kodintekstiiliyritys reagoi muuttuvaan markkinatilanteeseen tuomalla myyntiin kankaisia kasvomaskeja. Finlaysonin verkkokaupan myynti kasvoikin huhti-toukokuussa räjähdysmäiset 747 prosenttia.

Finlayson sulki maaliskuussa myymälöidensä ovet asiakkaidensa turvallisuuden ja yrityksen taloudellisen vakauden takaamiseksi.

– Toimme verkkokauppaan turvalliset ja ilmaiset kotiinkuljetukset, myymme suojaavia kangasmaskeja ja olemme tehneet ihmisten auttamiseen tähtääviä kampanjoita, Finlaysonin myyntijohtaja Mikko Koponen summaa yhtiön tiedotteessa.

Keskiviikkona 10.6. aukeaa ensin 10 pysyvää myymälää ja 4 pop-up-myymälää.

Mainos: Accountor

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut