Pirkanmaan Osuuskauppa keskittää S-Pankin asiakaspalvelupisteet Tampereelle

S-pankit keskitetään Kalevan ja Lielahden Prismoihin ja Sokokselle. Toni Tervo

Marjo Rämö

Pirkanmaan Osuuskauppa keskittää S-Pankin asiakaspalvelupisteet Tampereelle Prisma Kalevaan, Prisma Lielahteen ja Tampereen Sokokseen. Muutos tulee voimaan tammikuusta 2019 alkaen.

– Asiakaspalvelupaikkoja on jatkossa yhdessä pisteessä enemmän ja niihin on tulevaisuudessa mahdollista etukäteen varata aika pankkipalveluiden hoitamista varten itselle sopivaan ajankohtaan. Paikan päälle voi tulla myös ilman ajanvarausta, talousjohtaja Jani Virtanen kertoo.

Tarve kehittää toimintaa syntyi pienempien pankkipisteiden vähentyneestä asiakasmäärästä, johon ei ole odotettavissa kasvua. Pirkanmaan Osuuskaupan S-Pankki-toiminta nykyisellä mallilla ja verkostolla on ollut tappiollista.

– Kaikille S-Pankin asiakaspalvelupisteissä työskennelleille pyritään tarjoamaan töitä säilyvistä asiakaspalvelupisteistä tai muista osuuskaupan toimipisteistä, Virtanen jatkaa.

Moni asiakaspalvelupisteillä asioineista on tehnyt nostoja tai talletuksia. S-Pankin asiakkaat voivat jatkossakin nostaa ja tallettaa käteistä kassalla maksutta S-Pankin kortilla kaikissa S-ryhmän marketeissa ja liikennemyymälöissä.

Asiakaspalvelupisteiden lisäksi S-Pankki palveleekin asiakkaitaan verkossa, puhelimitse, sosiaalisen median kanavissa sekä pankin ja kaupan palvelut kätevästi yhdistävässä S-mobiilissa. Asuntolaina-asioissa palvelevat ajanvarauksella S-Pankin laina-asiantuntijat eli S-Pankkiirit.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Tilaa uutiskirje

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.