Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta | Tampereen matkakorttipalvelu elää menneisyydessä – "Kuski kommentoi töykeästi , ettei se auta vaikka kuinka monta kertaa korttia esittelisi"

Sunnuntaina maksoin kuukausimaksun Nella -palvelussa eli niin sanotusti ’latasin kautta’. Tämä lataus ja jo maksettu maksu ei sitten kuitenkaan näkynyt yrittäessäni bussissa vilauttaa korttiani lukijalle.

Sen sijaan kuski kommentoi töykeästi , ettei se auta vaikka kuinka monta kertaa korttia esittelisi. Kiitin näkemyksestä.

Kuski kommentoi töykeästi , ettei se auta vaikka kuinka monta kertaa korttia esittelisi.

Tampereen seudun julkisen liikenteen sivuilla bitit liikkuvat hitaasti. Menee jopa kaksi tai kolme tuntia, että systeemi tunnistaa sinun maksaneen matkasi.

Miten tälläinen voi olla mahdollista nykyaikana? Kysymys on tietenkin retorinen. Kysehän on julkisesta palvelusta, josta ei saa päivitettyä toimivaa versiota millään miljoonamäärillä.

Lisäksi saat kuljettajan huonokäytöksiset kommentit kaupanpäällisiksi. Onneksi mukavia kuskeja on valtaosa.

Sellaista se julkinen palvelu.