Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta | Aiheeton tilausviesti ja sen selvittely – "Tahdon pahoitella Tamperelaisen Lukijalta-palstalla kuvattua tilannetta..."

Tahdon pahoitella Tamperelaisen Lukijalta-palstalla kuvattua tilannetta (”Asiakaspalvelu tökkii pahasti, mutta myynti ei”, 29.10.), jossa asiakas oli saanut DNA:lta aiheettoman tilausviestin, eikä hän päässyt ratkaisemaan tilannetta välittömästi asiakaspalvelumme kanssa.

Kyseessä oli aiheeton vahvistusviesti nettiliittymän tilauksesta, joka lähti osalle asiakkaista järjestelmässä tapahtuneen virheen vuoksi. Viesti lähti iltapäivällä, ja aloimme selvittää asiaa heti sen tultua tietoomme. Lähetimme asiakkaille pahoitteluviestin aiheesta saman päivän aikana.

Olen pahoillani, ettei asiakas saanut asiaan välitöntä selvyyttä asiakaspalvelussamme esiintyneen ruuhkan vuoksi. Pyrimme vaikuttamaan ja varautumaan ruuhkaisimpiin aikoihin työvuorosuunnittelulla niin paljon kuin mahdollista, mutta valitettavasti tässä tapauksessa asiakas oli joutunut jonottamaan asiansa selvittämistä poikkeuksellisen pitkään.

Kirjoittaja on DNA:n kuluttajaliiketoiminnan asiakasratkaisujen johtaja