Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Lukijalta | Asiakaspalvelu tökkii pahasti, mutta myynti ei – "DNA kiitteli nettitilauksesta. En ollut sitä tilannut"

Sähköpostiini ilmestyi syyskuussa viesti, jossa DNA kiitteli nettitilauksesta. En ollut sitä tilannut. Kerrottiin, millainen modeemi tulisi hankkia. Soitin myyntipalveluun. Sieltä vastattiin heti ja todettiin, että aiemmat tilaukset ovat voimassa. Uutta ei näkynyt.

Käskettiin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Soitin sinne useamman kerran ja vastaus oli aina: paljon puheluita, ellei kiireellinen, soita uudelleen.

Oli lähetetty vanhoille asiakkaille aiheeton viesti.

Sitten siirryin Chat-palveluun. Vastaus: chat ei ole käytössä ruuhkan vuoksi. Sitten siirryin takaisinsoittopalveluun. Myyjä olisi halunnut myydä minulle puhelinliittymän. Myyntinumeroon kyllä näyttää riittävän henkilöitä vastaamaan heti, mutta siihen palvelu tyssääkin.

Pelkona oli, että joku muu oli päässyt käyttämään minua hyväksi. Halusin selvyyden heti, en vasta viikonloppuna.

Viimein pääsin jonottamaan puhelua. Käskettiin odottamaan. Pahoiteltiin pitkää jonotusaikaa. Kului 19.26 minuuttia, jolloin kuulin: vastaamme puheluusi mahdollisimman pian. Odotus vei aikaa 26.50 minuuttia.

Selvisi, että oli lähetetty vanhoille asiakkaille aiheeton viesti, jota tullaan pahoittelemaan. Se korvauksena vaivannäöstä.

Aiheeton tilausviesti ja sen selvittely – "Tahdon pahoitella Tamperelaisen Lukijalta-palstalla kuvattua tilannetta..."