Mainos: Oma Säästöpankki

Tampereen keskustasta henkilökohtaista ja nopeaa pankkipalvelua – Oma Säästöpankista päätökset jopa samana päivänä

Uusitulla, upealla Hämeenkadulla sijaitseva Oma Säästöpankki palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti ja nopeasti. Pankki haluaa auttaa asiakkaitaan kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia ja menestystä.

Palveluneuvoja Irina Hevonkorpi kertoo, että Oma Säästöpankki palvelee asiakkaitaan kokonaisvaltaisesti ja henkilökohtaisesti, tarvittaessa myös työajan ulkopuolella.

Mainos | Oma Säästöpankki on Tampereella lähellä ja läsnä, kuten lupaa. Hämeenkadulla sijaitsevassa konttorissa jokaisella asiakkaalla on nimetty henkilökohtainen yhteyshenkilö.

– Se tarkoittaa sitä, että meihin on aina helppo ottaa yhteyttä. Konttorillamme on laajat aukioloajat ja asioiden hoito on nopeaa ja vaivatonta. Olemme myös yrittäjähenkinen pankki siinä mielessä, että asiakkaita palvellaan tarvittaessa myös työajan ulkopuolella, kertoo palveluneuvoja Irina Hevonkorpi Tampereen Oma Säästöpankista.

Merkittävä osa uusista asiakkaista tulee pankeille tänä aikana asuntolainaneuvottelujen kautta. Asuntomarkkinat käyvät kuumina, ja tämä on huomattu myös Oma Säästöpankissa.

– Se on meille selvä kilpailuetu, että pystymme reagoimaan nopeasti. Asiakas saa päätöksen jopa saman päivän aikana. Se on suuri valtti kuumilla asuntomarkkinoilla, kun rahoituspäätöstä ei tarvitse odotella, Hevonkorpi sanoo.

Korona-aikana ihmisillä on ollut mahdollisuus miettiä omaa elämäntilannettaan, ja monessa tapauksessa se on tarkoittanut pitkäaikaiseen asuntohaaveeseen tarttumista.

Paikallisuus ja henkilökohtainen palvelu ovat Oma Säästöpankille ylpeydenaiheita. Näillä valteilla se on Pohjoismaiden nopeiten kasvava pankki. Itsenäisiä konttoreita on 32 ympäri Suomen, sekä suurissa kaupungeissa että pienemmillä paikkakunnilla.

Tampereen konttori on lähiaikoina laajentumassa, viimeistään ensi vuoden alussa. Samalla pankki tekee myös rekrytointeja.

– Saavutettavuus on meille tärkeää, ja konttorin sijainnilla on suuri merkitys. Vaikka moni haluaa hoitaa pankkiasioitaan verkossa ja etäyhteyksillä, haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden asioida myös konttorissa, Hevonkorpi sanoo.

Oma Säästöpankki palvelee sekä henkilöasiakkaita, maatalousasiakkaita että yritysasiakkaita. Myös yrityssektorilla asiakasvirta on kasvanut juuri joustavan ja nopean palvelun ansiosta.

Tampereen konttorilta löytyy sekä rahoitus- että sijoitusasiantuntemusta matalalla kynnyksellä. Hevonkorpi muistuttaa, että säästäminen ja sijoittaminen on noussut suosituksi puheenaiheeksi ja kannustaa asiakkaita rohkeasti ottamaan yhteyttä.

– Katsomme aina asiakkaiden tilannetta kokonaisuutena. Jos asiakas tekee vaikkapa asuntolainahakemuksen, haluamme tarjota asiakkaille myös kokonaisvaltaisen mahdollisuuden vaurastua.

Sijoittaminen ei ole vain rikkaiden hupia, sillä jo 50 eurolla kuukaudessa pääsee kiinni rahastosäästämiseen. Oma Säästöpankissa neuvotaan asiakkaita mielellään myös esimerkiksi sijoitusasuntojen kanssa.

– Jokaisen asiakkaan tilanne on erilainen, ja haluamme aina katsoa, millainen ratkaisu kullekin parhaiten sopii.

Merkittävä osa Oma Säästöpankin uusista asiakkaista tulee suosittelun kautta. Usein esimerkiksi lainaneuvottelut ovat niin positiivinen kokemus, että vaikka asiakas päätyisi toisen pankin tarjoukseen, hänelle jää pankista hyvä kuva.

– Suosittelun kautta tulevan asiakkaan kanssa on paras mahdollinen lähtökohta lähteä rakentamaan yhteistyötä. Olemme ylpeitä siitä, että meitä suositellaan niin paljon.

Lue lisää Oma Säästöpankin palveluista: www.omasp.fi/tampere