Kangasala-talo keräsi komeat tutkimusprosentit

Kangasala-talo

Tero Hakala

Vuoden 2016 lopussa toteutetun kävijätutkimuksen perusteella Kangasala-talon asiakkaat ovat tyytyväisiä talon toimintaan.

Tutkimuskyselyyn vastanneista 95 prosenttia antoi toiminnalle kokonaisarvosanaksi vähintään hyvän. Kävijät ovat tyytyväisiä erityisesti Kangasala-talon asiakaspalveluun.

Kangasala-talo Oy teetti kävijätutkimuksen kahden ensimmäisen toimintavuotensa taipaleesta loppuvuonna 2016. Asiakaskyselyllä selvitettiin kävijöiden mielipidettä talon ohjelma- ja palvelutarjonnasta, asiakaspalvelun laadusta sekä talon yleisestä suositeltavuudesta.

Vastauksia tutkimuksen kyselyyn pyydettiin Kangasala-talon uutiskirjeen noin 2 000 tilaajalta. Heistä kyselyyn vastasi vajaa 500 henkilöä.

– Tulokset olivat huikean hyvät. On hieno huomata, että olemme oikealla tiellä. Talon suositeltavuus oli huippuluokkaa ja ohjelmatarjonnan monipuolisuuteen oltiin tyytyväisiä. Kehityskohteina nähtiin muun muassa väliaikatarjoiluiden sujuvuus. Tähän ja muihinkin kompastuskohtiin on jo reagoitu ja nähdäkseni tarjoilutkin rullaavat tällä hetkellä varsin joutuisasti, iloitsee Kangasala-talon toimitusjohtaja Timo Kotilainen.

Tapahtumatarjonta vastaa tutkimuksen mukaan asiakkaiden tarpeita tällä hetkellä suhteellisen hyvin ja 89 prosenttia vastaajista oli ohjelmistoon melko- tai erittäin tyytyväinen.

Kangasala-talossa ja Kimmo Pyykkö -taidemuseossa vieraili ensimmäisenä kokonaisena toimintavuonna 2016 yhteensä vajaa 42 000 asiakasta.

Written by:

Petteri Mäkinen

Ota yhteyttä
 

Kuntavaalit järjestetään
9. huhtikuuta 2017

 

Tärkeät päivät:

 

1. Ehdokasasettelu vahvistetaan torstaina 9.3.

2. Ennakkoäänestys kotimaassa 29.3.-4.4.

3. Vaalipäivä sunnuntai 9.4.

 

  KATSO VAALIKONEEMME